Postat de: Muna | ianuarie 4, 2009

Castane coapte

Castane coapte

Ingrediente: 10 castane

Mod de preparare: Alegeti castane mai maricele pt ca cele mici se curata mai greu. Castanele se spala intr-un bol cu apa si se cresteaza cu cutitul (un x in partea unde sunt mai deschise la culoare). Crestati cu cutitul pana ajuneti la miez. Taieturile se vor largi in timpul coptului. Apoi se pun intr-o tava acoperita (sau in cuptor) la foc mic aproximativ 30 min, timp in care le amestecam de cateva ori. Cand incepe sa miroasa a seminte prajite verificam o castana daca este coapta. Miezul trebuie sa aibe consistenta asemanatoare cartofului copt si sa fie dulceag. Nu faceti multe pt ca reci nu sunt la fel de bune si 10-15 bucati sunt suficiente pt o persoana. Unele soiuri de castane nu sunt comestibile asa ca nu va opriti la cules in primul parc… cum am facut eu :D

Responses

  1. O intrebare: de unde ai luat castane?

  2. Am gasit la carrefour (la legume) si in piata dar cele din piata erau cam dubioase (mici si se curatau greu).

  3. SUPER BLOG! Am hotarat de curand sa devin vegana si ma bucura nespus blogul tau! Il trec in blogroll si te astept si pe la mine pe blog! o zi buna!

  4. Am tras cu ochiu pe blogu tau.. am salivat pe tastatura.. m-am sters la gura… am sters tastatura… in fine sa trecem peste detalii.. :D neaparat tre sa-ti “fur” cateva retete sa vad ce pot sa adaptez la o alimentatie vegana dietetica.

  5. Ce blog tare…felicitari!

  6. acum ma pun si eu sa fac castane coapte.nu am mai mancat niciodata si sper sa`mi placa pt k in poze arata delicios.abia astept sa le scot din cuptor!:D

  7. castanele coapte un deliciu,sunt la cuptor si miros super.Manainc pt prima data.

  8. Cate grade reprezinta “focul mic”? Eu le-am tinut 2 ore la 50 de grade, pe urma inca 1 ora la 75 de grade si nimic. Nici nu au mirosit si nici nu s-au desfacut ca in imagine. Coaja pufoasa nu s-a desprins de pe castane.

  9. [...] Castane coapte-Bun si sanatos [...]

  10. [...] Castane coapte-Bun si sanatos [...]

  11. [...] Castane coapte-Bun si sanatos [...]


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 146 other followers

