Postat de: Muna | Noiembrie 10, 2008

Bomboane de ciocolata cu migdale

Bomboane de ciocolata cu migdale

Ingrediente: 100 gr melasa de zahar, 3 linguri cacao sau karob, 200 gr nuci, 50 gr migdale maruntite, 30 migdale intregi, 50 gr fulgi de nuca de cocos, 4-5 linguri apa

Mod de preparare: Nuca se macina bine in rasnita de cafea la fel si melasa. Se amesteca nucile cu cacao, melasa, migdale maruntite si se pune apa cate putin pana se leaga. Compozitia se imparte in 4-5 parti si se lasa la congelator 2-3 ore. Nu va ingheta dar se va intari putin. Atunci cand veti face bomboanele se topeste de aceea trebuie sa lucrati repede. Se pregateste nuca de cocos intr-un castronel si se scoate din congelator cate o parte de compozitie. Se formeaza bomboane si se pun migdale intregi la mijloc. Se pun cate una in nuca de cocos si se intorc cu ajutorul unei ligurite. Ideal este sa le atingeti cat mai putin ca sa nu se topeasca. Dupa ce le-ati terminat scoateti urmatorea compozitie din congelator si repetati. Se pastreaza in congelator pana in momentul servirii. Sunt de efect pt ca atunci cand le serviti ies aburi reci din ele iar cand le luati in mana incep imediat sa se topeasca. Pentru ca sunt foarte dulci puteti incerca cu jumatate din compozitie.


Responses

  1. Mare întrebare : de unde cumperi melasa?
    Am cautat peste tot si am gasit doar la un magazin de pescari, unde melasa se folosea drept momeala pentru crapi.
    Am încercat o lingura dupa care o prietena m-a bagat în sperieti, ca ala nu e un produs sigur pentru consumul uman, ca cine stie in ce conditii a fost tinut. Am scris producatorului care mi-a confirmat ca nu este destinat consumului uman si m-a sfatuit sa nu mai continui sa mananc.
    Oricum avea un gust groaznic.
    Dar cica e super hranitoare (calciu fier etc.)
    Deci, de unde ti-ai luat?

  2. Melasa am cumparat-o de la Mega Image. Este foarte dulce si are gust de polen. Este naturala (nerafinata). O gasesti sub denumirea „cane sugar” in retetele raw. Am gasit si un site pe cutie http://www.billingtons.co.uk

  3. Si scrie „Melasa” pe cutie pe ala de la Mega Image?
    Cane sugar stiu cum e, dar ala e zahar din trestie (contine si putina melasa dar nu e 100% lekasa.

  4. mmm…ce bun trebuie sa fie..

  5. Scrie: „Natural Molasses Sugar UNREFINED CANE SUGAR” si mai scrie „suitable for vegetarians & vegans” probabil pt ca se vrea a fi inlocuit cu mierea.

    Informatii nutritionale pt 100 gr:
    Energie 1584 kj 373 kcal
    Proteine 0.9 gr
    Carbohidrati 92.3 gr
    Grasimi 0.0 gr

    Cutia are 500 gr si costa in jur de 10 ron

    Billington’s Molasses Sugar is special. It has a rich and unique depth of flavour unmatched by any other dark brown soft sugar. The difference is – it’s unrefined. We take care to lock in the maximum amount of natural molasses from sugar cane, so it tastes unlike any other sugar. Use for a rich, fullness of flavour in your baking and cooking. Reward your cooking and baking with the best ingredients.

  6. Aha, am inteles, este zahar nerafinat din trestie in care au lasat cât mai multa melasa (ti-am zis, melasa pura este foarte scârboasa la gust).
    Dar vreo reteta de tort vegan sau prajituri vegane ai?
    Ma tot gandesc cu ce sa-i servesc pe colegi de ziua mea (mai e pana in ianuarie dar ma pregatesc :))
    Mie imi plac super mult mini-amandinele. Oare crezi ca la un laborator de cofetarie ar fi in satare sa imi faca niste mini-amandine „de post”?


Lasă un răspuns

Categorii

