Postat de: Muna | Noiembrie 20, 2008

Mini-tort din migdale si cocos

Mini-tort din migdale si cocos

Ingrediente: o banana, 3-4 linguri cu migdale crude, 10-15 linguri cu fulgi din nuca de cocos, o lingura cacao sau pudra de roscove

Mod de preparare: O banana se piseaza cu furculita si se amesteca cu fulgii din nuca de cocos si cu migdalele maruntite. Intr-un vas cu diametrul mic (cam 10 cm) se pune o folie alimentara. Jumatate din compozitia cu banana se pune peste folie si se preseaza cu degetele. Cealalta jumatate se amesteca cu o lingura de cacao si se toarna peste primul strat. Si acesta se preseaza cu degetele dupa care se trage usor de folie si se scoate din vas. Se aseaza pe o farfurie si se decoreaza.


Responses

  1. Iti multumesc pentru reteta! Fetita mea de 1 an si o luna s-a bucurat enorm de aceasta prajitura! Impliniri si bucurii in noul an.

  2. Ma bucur ca blogul are admiraori de toate varstele😛 Iti doresc asemenea.

  3. Felicitari pentru retete si alegerea de a manca sanatos! Am si eu o mare rugaminte: de unde pot fii achzitionate aceste ingrediente sanatoase. Incerc sa ma debarase de e-uri si imi e foarte greu. Eu fac cumparaturi din cora, considerente financiare, si nu prea gasesc toate inredientele mentionate. Sau gasesc dar foarte scumpe. Mentionez ca sunt din Bucuresti pentru doritoarele de sfaturi🙂

  4. Pudra de roscove o gasesti la plafar, 250 gr, 6 ron. Nici eu nu am gasit-o la inceput, dar am vorbit cu vanzatoarea si mi-a adus la urmatorea aprovizionare.

    Migdalele si alte alune/seminte/nuci (neprajte) le gasesti la carrefour (sau alte hypermarket-uri) la pungi mari de 0,5-1 kg. Este mai ieftin daca le cumperi asa. O punga costa intre 10-25 ron.

  5. daca as dori sa va urez ceva v as spune doar atat:fie ca Bunul Dumnezeu sa va dea atata minte sa ne aduceti retete la fel de bune ca pana acum am 2 baietei care au alergii polialimentare si nu au avut voie 6 luni nici un fel de cereale oua lapte mi a fost extrem de greu am plans n am dormit pana cand v am descoperit pe voi si m am salvat cu meniul care ma tortura zilnic si iata ma ca dupa 6 luni gatesc si mai reinventez alte retete va iubesc pt ceea ce sunteti

  6. […] sursa reteta si imagine, aici […]


Lasă un răspuns

Categorii

