Postat de: Muna | Noiembrie 25, 2008

Inghetata de banane

Inghetata de banane

Ingrediente: o banana

Mod de preparare: Banana se decojeste si se pune intr-o punga la congelator. Dupa ce a inghetat se poate taia bucati mai mici sau mai mari, feliute subtiri sau se poate mixa in blender. Se amesteca cu migdale sau alte alune, fructe, scortisoara etc.

___________________________________________________________________________

 

(Update on 05 dec 2008):

 Inghetata de lamaie

Dupa ce am inghetat 2 banane le-am facut pasta in blender si le-am amestecat cu 4 linguri de migdale facute pudra, coaja de lime rasa si o lingura suc lime. Am pus pasta intr-o cutie la congelator si am mai lasat 2-3 ore. Cu o lingura de inghetata am facut 3 sfere pe care le-am decorat cu cacao, fructe si migdale maruntite.


Responses

  1. […] Inghetata de banane-Bun si sanatos […]


Lasă un răspuns

Categorii

