Postat de: Muna | Decembrie 29, 2008

Salata de telina

Salata de telina

Ingrediente: telina cat jumatate de mar, un morcov, 2 mere, 2-3 linguri nuca maruntita, 1/2 lamaie, sare, piper, optional iaurt de soia

Mod de preparare: Telina, morcovul si un mar se dau pe razatoarea mare. Se condimenteaza, se adauga nuca si suc de lamaie dupa gust. Celalalt mar se feliaza cu o razatoare in V. Feliile de mar se freaca pe ambele parti cu jumatatea de lamaie (ca sa nu oxideze) si se aseaza pe un platou. Salata se pune peste feliile de mar si se orneaza cu nuci si optional o lingura de iaurt de soia.


Responses

  1. Iaurt de nuci?

  2. Ahhh, era iaurt de soia! :))

  3. Am sa incerc si eu, dar.. am o problema cu datul pe razatoare.. mi-e lene, n`am rabdare..🙂

  4. BRAVO, SANATOS SI GUSTOS.
    FELICITARI SI NUMAI BINE

  5. Da, este si buna si sanatoasa. Dar nucile nu prea sunt dietetice pentru ficat.

  6. […] Salata de telina-Bun si sanatos […]

  7. […] Salata de telina-Bun si sanatos […]

  8. […] Salata de telina-Bun si sanatos […]


Lasă un răspuns

Categorii

