Postat de: Muna | Ianuarie 9, 2009

Piure de migdale cu mar parfumat

Piure de migdale cu mar parfumat

Ingrediente: 4 linguri migdale, 1 lingura seminte de dovleac, 1 lingura seminte de floarea-soarelui, 3 nuci braziliene, 3 linguri fulgi zdrobiti de orz, 2 mere bot de iepure, 1 lingura sirop de artar (sau stafide), scortisoara.

Mod de preparare: Semintele si cerealele se pun de seara intr-un vas cu apa la inmuiat, iar a doua zi se pun in blender cu merele tocate marunt si jumatate de cana din apa in care au stat. Se mixeaza totul si daca este nevoie mai adaugati apa. Cand serviti presarati scortisoara si sirop de artar.


Responses

  1. Unde gasesc nuci braziliene?

  2. Eu am gasit la kaufland intr-o punga albastra cu mix de alune/nuci/stafide… toate neprajite.

  3. Eu am inlocuit nucile braziliene cu nuci d’ale noastre si siropul de artar cu sirop de agave.. sunt foarte curioasa ce iese. Va spun maine dimineata🙂
    Oricum, foarte faine retetele.. mi-ar placea sa am mai mult timp sa le incerc.

  4. […] Piure de migdale cu mar parfumat-Bun si sanatos […]

  5. […] Piure de migdale cu mar parfumat-Bun si sanatos […]

  6. […] Piure de migdale cu mar parfumat-Bun si sanatos […]


Lasă un răspuns

Categorii

