Postat de: Muna | Ianuarie 12, 2009

Mini pan-cakes (fara ulei)

Mini pan-cakes

Ingrediente: o cana faina integrala de orez, o cana lapte de soia (cumparat) cu aroma de vanilie, o lingura rasa de fructoza, o lingurita fulgi activi de drojdie sau 5 gr drojdie proaspata (la temperatra camerei), un praf scortisoara, un praf de sare, sirop de artar, migdale si nuca de cocos pentru decor.

Mod de preparare: Laptele se incalzeste (sa fie caldut nu fiebinte) si se dizova drojdia in el. Se lasa sa stea 5-10 min. Faina, sarea, scortisoara si fructoza se amesteca apoi se cern si se toarna impreuna cu laptele in blender. Se amesteca bine. Se incinge o tigaie care nu lipeste si se toarna din pasta obtinuta. Daca turnati direct din vasul blenderului vor iesi perfect rotunde. Cand toata suprafata clatitei si-a schimbat culoarea (in crem) folositi o spatula subtire pe care o treceti usor pe sub marginea clatitei de jur imprejur apoi sub toata clatita si o intoarceti. Eu am facut marimi diferite ca sa le pot aranja ca in imagine. Cand serviti, ungeti fiecare clatita cu sirop de artar si presarati migdale maruntite si nuca de cocos. Punteti incerca si cu fructe proaspete sau uscate.

Reteta este adaptata dupa reteta de pe blogul Inei. Data viitoare o sa incerc si cu lapte preparat in casa (caz in care se va mari cantitatea de fructoza) si voi incerca sa le fac mai groase.. probabil mai multa faina/drojdie.


Responses

  1. Faina integrala de orez??? Cum arata si unde ai gasit?

  2. Ia uite ca acuma vad😀 ce luli sunt… e de pe blogul meu reteta, adaptata doar🙂

  3. Am gasit faina de orez😛 Vreau sa incerc varianta mea adaptata dupa tine🙂 Sunt curioasa!

  4. Ce nostim, adaptare dupa adaptare.🙂
    Deci: unde ati gasit faina??😀

  5. Nostim, chiar🙂 Faina de orez integrala la Plafar.

  6. Si eu tot la plafar am gasit.

  7. offf!! nu mi-au reusit… se lipeau de tava si nu se puteau coace… era ca o pasta care doar se ardea…

    ce sa fac?? ce sa mai adaug?

    multumesc pentru ajutor!
    imi sunteti tare de folos!!

  8. trebuie sa folosesti o tigaie care nu lipeste

  9. aş avea şi eu o întrebare: pe plită s-ar putea coace sau nu iese nimic? :p

  10. fără ulei, desigur😀

  11. cred ca se lipeste. eu am facut atunci intr-o tigaie cu strat din acela special „anti-lipit” :d


Lasă un răspuns

Categorii

