Postat de: Muna | Ianuarie 15, 2009

Chiftele din cartofi cu naut

Chiftele din cartofi cu naut

Ingrediente: o ceasca naut, 3 cartofi, un morcov, o ceapa, 1/2 legatura marar, 1/2 legatura patrunjel, sare, piper, boia, nucsoara.

Mod de preparare: Nautul se lasa peste noapte la inmuiat, iar a doua zi se pune la fiert cu legumele. Eu am pus totul in aceeasi oala: nautul, morcovul intreg, ceapa taiata in 2 si cartofii cu coaja (ca sa nu fie prea aposi pt chiftele). Dupa ce au fiert am pasat toate legumele, pt naut am folosit un tocator gen blender (care nu are nevoie de apa), si am amestecat cu verdeata tocata si condimentele. Dupa care am facut chiftele si le-am fript fara apa/ulei intr-o tigaie care nu lipeste (incinsa bine). Dupa ce s-a incins tigaia o puteti lasa la foc mai mic, iar chiftelele pot fi tinute cam 4 minute pe fiecare parte. Se pot servi ca atare sau cu supa: am condimentat supa in care au fiert legumele si am incalzit-o apoi am turnat-o in castron si am adaugat marar, ulei, rondele de praz. Chiftelele trebuiesc puse chiar in momentul servirii pt ca se „topesc” in supa.


Responses

  1. salut. mi-a aratat o prietena blogul tau si trebuie sa iti multumesc ca iti faci timp sa impartasesti retetele astea…Traiam cu impresia ca e foarte greu sa mananci si iarna mancaruri mai „usoare” dar acum e o placere:)
    de ex, tocmai am terminat o salata de 2 min, cu 2 ridichi negre, o sfecla cruda si un morcov…fff bun:)
    vroiam sa te intreb cat lasi legumele la fiert pt chiftelute..mie mi se pare ca nautul trebuie sa fiarba mai mult decat cartofii sau morcovii…tu cat il lasi sa fiarba?
    mersi.

  2. Nu am fost atenta la timp cand le-am fiert dar cred ca a fost in jur de o ora. Cartofii si morcovul au fost intregi si nu s-au sfaramat. Am fiert la foc mic-mediu, acoperit… si au fost toate gata in acelasi timp… nici eu nu ma asteptam. Dar daca folosesti legume mici s-ar putea sa fiarba mai redepe decat nautul si atunci le scoti din oala si mai lasi nautul pe foc pana gata si el.

  3. […] Chiftele din cartofi cu naut-Bun si sanatos […]


Lasă un răspuns

Categorii

