Postat de: Muna | Ianuarie 25, 2009

Cannelloni cu ciuperci si sos alb (bucatarie italiana)

Cannelloni cu ciuperci si sos alb

Ingrediente: Umplutura: 1 ceapa, 500 gr pleurotus, 5 catei de usturoi, 6 cannelloni, sare, salvie. Pt sos: 200 gr tofu, 1 catel usturoi, 1/2 cana apa, 3-4 linguri vin alb sec (optional), salvie, marar, sare, piper.

Mod de preparare: Intr-o tigaie care nu lipeste „caliti” in putina apa ceapa si ciupercile tocate marunt. Condimentati si adaugati cate putina apa cand este nevoie. Cand s-au inmuiat adaugati si ustroiul si mai lasati un minut, apoi opriti focul. Fierbeti cannelloni conform instructiunilor de pe ambalaj si clatiti-le cu apa rece. Faceti si sosul punand toate ingredientele in mixer si apoi turnati-l in tava. Umpleti pastele cu ciuperci folosind o lingurita, apoi le puneti peste sos si bagati in cuptorul incins. Dupa 10 minute de stat in cuptor, luati cu o lingura sos din tava si puneti peste cannelloni. Mai lasati inca 10 minute. Puteti servi cu un vin alb sec (daca tot ati deschis sticla :P).


Responses

  1. am vrut sa tin post si am cumparat si eu tofu, cred ca e cea mai oribila branza ever!…m-am chinuit sa imi placa si nu am resuit deloc! poate si pt ca am cititi tot felul de prostii despre soia asta care si daca nu e modif.gen. tot e nasoala cica, adica are mai multe parti nasoale decat avantajoase si deh, in unele state e siinterzisa sa se dea la copii,etc..

  2. tofu care se gaseste in ro nu e din soia modificata genetic. contine multi hormoni feminini si poate deregla hormonal consumata in exces.
    gustul se educa. nici mie nu mi-a placut la inceput. dar acu nu mai mananc


Lasă un răspuns

Categorii

