Postat de: Muna | Februarie 4, 2009

Germeni de fasole mung

Germeni de fasole mung

Ingrediente: 3 linguri boabe de fasole mung

Mod de preparare: Fasolea spalata o puneti intr-un borcan cu o cana de apa si lasati peste noapte la inmuiat. A doua zi scurgeti apa, turnati alta… clatiti si scurgeti. Clatirea boabelor trebuie repetata in fiecare dimineata si seara, pana in momentul servirii. Borcanul il tineti acoperit la racoare… pe balcon sau la temperatura camerei (sa nu fie langa calorifer). Il puteti tine la intuneric sau la lumina dar nu in soare direct. Pot fi consumati in orice moment, dar ii valorificati cel mai bine in perioada de cand le-a dat coltul de 2 mm (dupa 2 zile) pana cand le da primele frunze (6-7 zile). Nu vor germina toate semintele in acelasi ritm. In poza sunt germeni de 5 zile. Va puteti da seama dupa cojile verzi, de cate ori si-au dublat marimea.

Au un miros placut putin parfumat si intepator. In primele 2 zile nu prea au gust, dar pe masura ce cresc gustul este inconfundabil… fasole cruda (pentru inceput, eu o sa-i prepar pe foc). Germinez in cantitati mici pt ca ar trebui congelati ca sa stagneze cresterea. Ii puteti adauga la orice mancare cruda (daca suportati gustul) sau gatita, doar ca pe foc isi pierd din nutrienti. Cojile vor cadea singure cand clatiti boabele, dar nu este nici o problema daca mai raman cateva. Dupa o saptamana de germinat din 3 linguri de boabe veti avea un castronel de germeni.


Responses

  1. De unde se pot cumpara seminte de fasole mung?

  2. Eu am gasit la plafar in Carrefour/C-ta.

  3. sunt si magazine online care vand, eu am luat de pe bionaturalshop. am gasit si la biomarkt in timisoara. nu stiu in cate localitati exista biomarkt, parca vroiau sa faca lant de magazine.

  4. unde gasesc in romania fasole mung?

  5. Eu am gasit la plafar ambalata de Granovit pt Solaris Plant

  6. Am gasit seminte de fasole Mung BIO la o firma din Bucuresti: QUARK (http://www.quark.com.ro/taxonomy/term/91 sau http://www.quark.com.ro/contact).

    Au si alte seminte interesante: Rucola, Cresson, Lucerna, Schinduf, Ridiche, broccoli, in, mustar etc.

  7. am gasit fasole mung germinata, schinduf germeni , lucerna germinata la Billa si la Cora Bucuresti

  8. Eu am gasit seminte de fasole mung pe:
    http://www.beorganic.ro/ au magazin on-line.
    Mai gasiti seminte de: brocoli, in, linte, lucerna, floarea soarelui, ridiche alba, ridiche rosie, ridiche chinezeasca, schinduf, mazare verde, soia, praz, usturoi chinezesc, chimen dulce, busuioc si altele!
    Au si blendetul Vitamix si storcatoare prin presare la rece si germinatoare automate si manuale.
    Fain de tot.

  9. In perioada: 18.11.2010 – 21.11.2010 ne gasiti la Sala Palatului la Targul Health & Beauty Expo, unde vom face demonstratii cu storcatoarele prin presare la rece, Blenderele Vitamix, Deshidratoarele Excalibur si robotul multifuntional Assitent Original.

    Va asteptam in numar cat mai mare la un pahar de suc viu!

  10. eu am gasit in supermarketul Real


Lasă un răspuns

Categorii

