Postat de: Muna | Februarie 5, 2009

Mancare din germeni mung (bucatarie indiana)

Mancare din germeni mung (bucatarie indiana)

Ingrediente: (Pt o portie) un castronel cu germeni de fasole mung, o ceapa, 2 rosii, sare, cate 1/2 lingurita din urmatoarele condimente: turmeric, boia iute (curry), chimen, boabe mustar, boabe coriandru. Coriandru verde pt ornat

Mod de preparare: Se folosesc boabe germinate o saptamana. Ceapa tocata se pune la „calit” in putina apa si cand s-a inmuiat adaugati masala (condimentele). Amestecati bine si dupa 1-2 minute adaugati germenii si lasati acoperit 6-7 minute, timp in care dati rosiile pe razatoare ca sa le faceti pasta. Cand s-au inmuiat si germenii adaugati rosiile si lasati 1 minut apoi opriti focul. Daca vreti mancarea mai „uscata” folositi doar o rosie si opriti focul abia cand a scazut tot sosul. Ornati cu frunze de coriandru (eu nu mai aveam si am pus patrunjel) sau coriandru germinat. Puteti servi cu o lingura de iaurt de soia si lipie in loc de paine.


Responses

  1. Cu aceasta reteta particip la un concurs organizat de ardei-iute.ro
    http://www.ardei-iute.ro/mancare-din-germeni-de-fasole-mung.htm

  2. am o intrebare,imi doresc f mult fasole mung pentru a le germina dar nu stiu daca e corect,am gasit soia verde si se spune ca e fasole mung iar eu stiu ca fasolea mung si soia verde sint doua plante distincte,ma puteti ajuta sa aflu daca e corect?in felul acesta nu am curaj sa cumpar canu stiu ce cumpar

  3. as vrea sa stiu daca fasolea mung si soia verde sint doua produse dinstincte vreau sa cumpar fasole mung si nu stiu de unde se ppoate cumpara incit sa primesc fasole mung

  4. […] Mancare din germeni mung (bucatarie indiana)-Bun si sanatos […]


Lasă un răspuns

Categorii

