Postat de: Muna | Martie 4, 2009

Salata de conopida cu rosii

Salata de conopida cu rosii.1

Ingrediente: 400 gr cartofi fierti (2 buc), 250 gr conopida, 30 gr ceapa, 4 rosii, 3 linguri seminte de dovleac crude, 3 linguri seminte de floarea-soarelui crude, 2 linguri ulei presat la rece, marar, nucsoara, sare.

Mod de preparare: Cartofi ii pisati cu furculita. Conopida si ceapa le tocati marunt. Semintele se rasnesc dar nu prea mult. Se amesteca toate ingredientele, se condimenteaza si se framanta putin cu mana ca sa se lege cartoful. Taiati rosiile in jumatate si le scobiti cu o lingura apoi le umpleti cu salata de conopida si presarati putin marar.

 

 

 


Responses

  1. conopida se pune cruda?

  2. da

  3. imi lasa gura apa….

  4. desi nu gatesc, salata aceasta mi-a fost drag s-o fac. e foarte usoara si e foarte gustoasa.

  5. Am facut si eu reteta asta – a iesit foarte buna, desi am urmat-o mai mult in spirit: in loc de conopida am pus gulie, si in loc de seminte de dovleac alune de pom si niste susan, iar ulei-ul l-am sarit cu totul🙂 Aroma de nucsoara este deosebita si se potriveste perfect!

    Multumim pentru reteta!

  6. Spune-mi te rog, de putin timp urmaresc si eu stilul raw vegan si stiu ca totul se mananca crud….se accepta cartofi fierti?Stiu ca nu merg cruzi dar de obicei nu prea am intalnit retete vegane cu cartof….oricum reteta asta e super, multumesc

  7. Acum am vazut ca vegan e una si raw vegan este alta mancare de peste…scuze…m-am edificat pana la urma


Lasă un răspuns

Categorii

