Postat de: Muna | Martie 6, 2009

Sarmale raw

Sarmale raw.1

Ingrediente: 100 gr hrisca, 100 gr nuca, 50 gr morcov, 10 gr ceapa, 10 gr patrunjel, 10 frunze mari de varza murata, 500 gr rosii, 1 lingurita rasa nucsoara, sare, piper, 3-4 linguri ulei presat la rece.

Mod de preparare: Hrisca si nuca se lasa peste noapte la inmuiat in multa apa. A doua zi se scurg. Varza se lasa 30-60 minute in apa (la desarat), in functie de cat de sarata o vrem. Nuca, ceapa si patrunjelul se toaca marunt, iar morcovul se da pe razatoarea mica. Se condimenteaza cu sare, piper, nucsoara. Dupa ce ati amestecat compozitia taiati frunzele de varza in 2, decupand nervurile. Intr-un capat al fruzei puneti o lingura cu varf din compozitie si indoiti coltul spre interior. Aduceti si marginile pe interior, apoi rulati strans pana se termina frunza. Faceti o salata din rosiile date pe razatoare, nervurile de la varza tocate si ulei. Asezati sarmalele in farfurie apoi puneti salata pe langa si printre ele. Decorati cu patrunjel. Puteti adauga putin ardei iute in salata de rosii. Mi-au iesit 17 sarmale mari.

Later edit: Intre timp am aflat ca hrisca maro nu este raw. Folositi in schimb hrisca alba incoltita. Nu va avea acelasi gust. Hrisca alba este mai dulce iar cea maro are gust de afumat.

Later edit 2: Ies mai bune fara hrisca. Puneti nuca mai multa.


 


Responses

  1. Le-am facut!🙂 Nu ma asteptam sa fie atat de bune! Sincer sunt peste asteptari! Delicioase! Le-am postat pe noul meu blog vegan: http://retete-vegane.blogspot.com/2009/06/sarmale-fara-foc-raw.html

  2. Le-am facut!!!
    Uite dovada: http://retete-vegane.blogspot.com/2009/06/sarmale-fara-foc-raw.html
    Sunt super bune, nu ma asteptam…

  3. […] am pregătit-o ca Vali cu mici […]

  4. Ce inseamna ca hrisca maro nu e raw?

  5. ce termen de valabilitate au?

  6. hrisca devine maro dupa coacere si nu germineaza

  7. eu n-as tine o mancare preparata mai mult de 24 ore la frigider. dar fie vorba intre noi, sarmalele sunt mai bune daca stau cateva ore se amestece gusturile

  8. Varza murata este considerata raw, dat fiind ca nu se mai afla in starea naturala, initiala?
    As face si eu aceasta reteta, dar am dubii legate de varza murata…

    Ai niste retete tare faine 🙂

  9. da este cruda si chiar considerata probiotic

  10. Multumesc mult pentru raspuns.
    Intre timp m-am mai documentat si am facut varza murata fara sare, a iesit minunata, incredibil de buna, am chiar acum in frigider al doilea lot de sauerkraut. Voi face mereu, este deosebit de gustoasa!


Lasă un răspuns

Categorii

