Postat de: Muna | Octombrie 22, 2009

PROVOCARE – 4 SAPTAMANI DE RAW

Va indemn sa faceti reclama acestei provocari. Puneti link pe bloguri si pe unde mai aveti acces pentru ca vreau sa vada cat mai multe persoane.

Daca aveti probleme cu greutatea, ten acneeic, oboseala cronica, balonari sau vreti sa va imbunatatiti conditia fizica si sanatatea cititi acest mesaj.

Va provoc la un test de 4 saptamani pe 100% alimentatie cruda. Va tine sau nu? E sansa voastra sa aratati ce puteti si sa faceti un lucru bun pentru voi. In acest forum gasiti tot ce aveti nevoie sa stiti pt a va alimenta 100% natural si pt un stil de viata cat mai „curatat de chimicale”.

Dupa ce incepeti testul scrieti-ne rezultatele (dupa si in timpul testului). Si voi veti fi uimiti de beneficiile dietei.

Sursa: http://romaniaraw.freeforums.org/provocare-4-saptamani-de-raw-t162.html


Responses

  1. Excelenta initiativa!Te sustin!🙂

  2. cind se face sucul de mere la aparat,spuma trebue indepårtatå,nu este indicat a se follosi,estecumva cancirigenå.dece

  3. cind se face suc de mere la aparat spuma de la suc trebuie indepartata , nu este indicata este cancerigena daca da dece?

  4. Am facut chestia asta demult, acum cativa ani…e fabulos…dar nu pot rezista fara paine eu, si acum am o dieta jumi-juma si cruda si fiarta, dar oricum vege. Cruditatile dau multa energie si ajungi practic la o sanatate perfecta, la reechilibrarea organismului. Super tare provocarea ta, dar nu cred ca vor fi multi care sa-i raspunda, fiindca in general oamenii sunt prea comozi, prea afundati in mediocritate.

  5. Ma asteptam sa fie multe experiente, dar..se pare ca nu incearca nimeni! Sau nu mai e interes pentru a impartasi cu altii ? Cred ca prima varianta e mai aprope de adevar… Eu am tinut pe la inceputul lui octombrie 11 zile de crud. Uneori era un pic greu…pentru ca nu descoperisem inca site-ul acesta! dar a meritat, m-am simtit excelent, cred ca niciodata nu am avut ,mintea mai clara si atata energie!!!! Cred ca am sa incep din nou (aman mereu, pentru ca trebuie sa gatesc pentru sot-are ulcer gastric si nu prea suporta alimentele crude, dar sucurile de legume si fructe, da-si pentru musafirii mei, care sunt multi)si daca reusesc sa reincep, am sa va scriu>

  6. camelia, n-am mai auzit de spuma de la mere ca ar fi cancerigena. ms ca mi-ai zis. o sa caut mai multe despre asta. stiam ca sucurile facute cu aparatele obisnuite nu sunt la potentialul maxim din 2 motive: 1. intra in contact cu partile metalice oxidabile ale aparatului si 2. viteza foarte mare cu care lucreaza aparatul face ca acele parti metalice sa se incinga la temperaturi ridicate si sa „prajeasca” sucul. pt asta s-au inventat aparatele de stors cu axe canelate care srorc sucul la viteze foarte mici (prin zdrobire nu prin sfaramare) si axele din ceramica (au inlocuit partile metalice). momentan sunt foarte scumpe aceste aparate. le puteti procura de pe ebay.co.uk

  7. vero te astept pe forum. sunt persoane interesate de aceasta dieta si nu ma asteptam dar zilnic apar persoane noi. poti impartasi cu noi din experientele tale. orice informatie conteaza

  8. dallyana, sotul tau se poate vindeca prin dieta cruda. stomacul se reconstruieste complet in 7 zile. se reconstruieste din hrana pe care i-o dai. daca engleza este o problema cauta pt inceput cartile scrise de elena nita ibrian. te astept pe forum daca te intereseaza. o sa incerc sa te ajut cu materialele in engleza legate de dieta cruda pt tratarea ulcerului.

  9. Vali, vali ce ne faci. Tu chiar nu mai revii in blogosfera? F mult imi lipsesc retetele tale. Esti raw? Impartaseste-ne ceva retete, hai inapoi! Pretty please!

  10. acu tin post cu apa 2 saptamani si dupa aia o s-o dau pe sucuri. cand revin la mancare solida o sa-mi fac timp sa mai pun cate-o reteta din cand in cand. meantime ma gasesti zilnic pe forum😀

  11. am auzit de asa regim,cred ca de maine il incep si eu,urati-mi bafta:)

  12. Citesc si incerc sa mananc fara foc de cateva zile, dar durerile de stomac au inceput sa apara si nu-mi dau pace. Daca cunoasteti ceva remedii sau retete pentru un fost bolnav de ulcer gastric, va rog sa ma ajutati cu asta. Multumesc!

  13. evita otetul, ceapa, usturoiul si consuma baze: banane, laptuci, dovlecel. poti pune intrebari si pe forum http://www.romaniaraw.ro

  14. vreau sa adopt acest stil de viata,am tinut numaio cu cruditati 9 zile am slabit 2,5 kg dar eram slabita ,nu aveam putere si inca xceva,ce fac daca am probleme cu fierea ?la cruditati ma supara

  15. ce inseamna ca te supara? simptomele pot intra la faza de detoxifiere. eu aveam gastrita inainte de raw si „m-a suparat” la inceputul dietei. acum nu mai am gastrita. s-a vindecat

  16. Am si eu o intrebare, poate o vede vreun raw-vegan: poti sa fii raw vegan si in acelasi timp sa fugi 4-12km de patru ori pe saptamana (deci un total pana in 48km/sapt)? Ati mai auzit asa ceva? Mai ai energie? Sau te imbolnavesti?

  17. Suna destul de interesant,insa nu stiu prea multe despre aceasta dieta,acum ma informez.

  18. Eu am inceput de 2 zile. Sora mea mananca asa de 1 an si au slabit repede ea si sotul cate 20 kg, adica exact cat era surplusul, iar acum se simt toti excelent. Eu am de dat jos mult mai multe kilograme :)), adica vreo 40-50. Mi-am propus un termen de 1 an pentru asta si in acelasi timp ma chinui sa ma las si de fumat.
    Cel mai greu mi-e sa las tigarile, pentru ca mancarea o tolerez foarte bine deocamdata.
    Mult succes tuturor!

  19. Exista sportivi de performanta cu o astfel de dieta. Vei gasi pe net daca dai search. Mai gasesti informatii si aici http://romaniaraw.freeforums.org/index.php


Lasă un răspuns

Categorii

