Postat de: Muna | Martie 22, 2010

Autosugestia

Am fost “acuzata” ca senzatiile pe care le am de la dieta cruda sunt defapt efectele autosugestionarii. Cu alte cuvinte imbunatatirea conditiei tenului, starea de bine si kilogramele (in plus) pierdute sunt doar efectele autosugestiei si nu au legatura cu ceea ce mananc.

Raspund cu o intrebare: kilogramele castigate pe o dieta fast-food sunt tot din vina autosugestiei?

Daca as fi putut controla autosugestia atat de usor, acum ar fi trebuit sa fiu departe. Imaginati-va cum ar fi ca toata lumea sa se poata vindeca de boli doar prin controlarea psihicului. Si drept dovada ca nu este atat de simplu sa te folosesti de „forta mintii” dar lucrez la asta. E o metoda pe care vreau sa o aplic si sa o dezvolt pt a reusi sa ma schimb (in mai bine).


Responses

  1. „Raspund cu o intrebare: kilogramele castigate pe o dieta fast-food sunt tot din vina autosugestiei?”

    Asta mi-a placut :))))

  2. Foarte simpatica postarea, Vali!
    Aprob si sustin: eu am slabit 27 kg prin autosugestie?
    Si-apoi, autosugestie, avion sau macaroana, ce-o fi, atata vreme cat functioneaza…
    Da’ ii mai greu sa crezi ca ii autosugestie cand afli despre vindecarile volnavilor de cancer terminal… pai autosugestia ar fi trebuit sa functioneze si cand faceau chimoterapia…
    Love!

  3. Simpatic Vali, dar nu era vorba de raw vs. fast-food ci raw vs. vegan🙂

    Tenul – se imbunatateste cu vegan.

    Kg in minus – apar cu vegan sau cantitate redusa de mancare. Poate cand astepti 8 ore ascultand cum incoltesc semintele consumi mai mult din propriile resurse😀

    Starea de bine – apare cand mangai un motan sau chiar in urma ritualurilor religioase sau sedintelor de integrare in absolut (aici vine partea cu autosugestia)

    Succes cu forta mintii. Ideea e s-o pacalesti cat mai mult posibil😉

  4. Cand am trecut pe vegan am avut aceleasi senzatii. Dar cand am trecut de la vegan la crud senzatiile au fost inzecit mai mari decat prima data.
    Poate ti se pare ciudat. Eu una imi aduc aminte ca priveam filmulete raw dar ma interesa mai mult partea de retete decat ce vorbeau ei pe langa. Eram si sunt foarte sceptica si nu accept noutatile usor.
    Testul raw l-am facut din curiozitate si chiar nu ma asteptam sa observ ceva „senzational”. Pur si simplu am zis „hai s-o fac si p’asta sa vad ce iese”.
    Si nu-mi venea sa cred. Te simti de parca ai fi constient de fiecare celula din corpul tau, Sa stai pe dieta cruda in timp ce in jurul tau lumea zice „eeee da si ce daca mai mananc prajit.. oricum mor.. ce tu vrei sa traiesti 100 de ani?” te face sa prinzi incredere in tine. Satisfactia ca iti poti controla placerile este inegalabila. Sunt multe schimbari ce au loc psihic si fizic. Poate nu sunt eu cea care sa le explice cel mai bine. De aia as vrea sa ma opresc aci cu laudatul si sa recomand doar sa incercati si voi. Incercati si vedeti pe pielea voastra daca va place sau nu.

    Nu este nimic spiritual.. sunt fenomene care au o explicatie logica/reala/demonstrabila.

    Mi-ar fi placut ca informatia despre raw sa fi fost mai la indemana de mai mult timp. Faptul ca am pierdut atatia ani in „nestire” ma face sa strig in gura mare: „oameni buni.. luati de incercati raw.. ” Nu e nimic de crezut fara sa cercetezi. Nu trebuie decat sa testezi si sa vezi rezultatele.

  5. @ Iulian: Hai sa luam un caz ipotetic (desi stim amandoi cat de comun este). Personajul X isi da seama ca ii e mila de animale si vrea sa nu mai manance carne.
    Fiind educat sa nu faca asocierea intre friptura si gaina vie, tot mai saliveaza cand trece pe langa fast-food. Isi doreste f mult sa ramana veg si reuseste sa se abtina, dar o mica parte din creier nu poate renunta la carne. Scopul este sa-si convinga creierul ca nu este nevoie sa saliveze pt acea mancare. Se auto-sugestioneaza cu imagini oribile (animale insangerate tipand de durere) de fiecare data cand simte miros de friptura. Si de fiecare data cand face asta prinde tot mai multa incredere in el. Isi da seama cat de usor poate fi manipulat creierul.
    Suntem manipulati zilnic de catre altii in scopurile lor. De ce ar fi rau atunci cand reusim sa ne „pacalim” (controlam) creierul pt a obtine ceea ce ne dorim de la noi? Personajul X vrea sa fie vegetarian si face tot ce-i sta in putere pt asta.


Lasă un răspuns

Categorii

