Postat de: Muna | Aprilie 29, 2010

Care este calea?

Da, stiu care este calea: sa fac tot ce imi propun. Si in masura in care pot vreau sa scot lucrurile daunatoare din viata mea. Rezultatul este calitatea vietii. Odata ce am apucat sa vad pe pielea mea ca-mi dauneaza cartofii prajiti cum as mai putea sa-i consum si sa dorm linistita ca fac ceea ce e bine pt mine? Cum as putea sa recomand vreodata cuiva cartofi prajiti cand stiu ca ei fac rau?

Daca parintii mei ar fi fost interesati de nutritie inainte sa ma faca si s-ar fi gandit la sanatatea mea ar fi avut grija sa nu ma educe sa mananc cartofi prajiti si astfel eu nu ar mai fi trebuit ma chinui sa schimb acest obicei prost adanc inradacinat in creierul meu.

Daca societatea in care traiesc ar fi mai preocupata de sanatate decat de falsele placeri, eu nu ar mai trebui sa fug de ei. Nu ar trebui sa-mi fie scarba sa mananc intr-un restaurant din aceleasi farfurii in care se servesc si hoiturile prajite. Nu as fi nevoita sa suport fumul de tigare peste tot unde ma duc.

De asta e bine sa vrei mai mult de la tine. Felul in care ne educam copiii are consecinte asupra sanatatii lor. Am auzit multi parinti spunand ca vor sa-i faca fericiti pe copii si din cauza asta le dau tot ce vor sa manance. Nu-si dau seama ca in felul asta ii educa sa creada ca fericiriea inseamna sa manance cartofi prajiti. Cand ar putea sa-i educe ca fericirea inseamna sa mananci fructe.

Atitudinea de genul “da de ce sa ma chinui si sa ma abtin ca oricum o sa mor” Normal ca toti murim dar nu la fel. Unii mor in chinuri si plini de boli la 40 iar altii mor de batranete la 100.


Responses

  1. U nu realizezi cat de mult propovaduiesti ideile ortodoxismului:)).

  2. Chiar nu realizez. ia dezvolta.


Lasă un răspuns

Categorii

