Postat de: Muna | Septembrie 28, 2010

Pregatiri pt iarna

Am descoperit cum pot manca leguminoasele fara sa ma stramb: germinez lintea dupa care o usuc o zi la soare. Se intareste si e foarte crocanta si dulce. O mananc asa. Mai merge facuta pudra (faina) si apoi cu sare, usturoi, marar – un fel de pasta. Voi face la fel cu hrisca si voi incerca si alte leguminoase.

Imi usuc la soare rosii din gradina. La iarna le voi folosi in loc de bulion in sosuri.
Usuc la soare rondele de ceapa si ardei ce le voi folosi pe post de condiment.

Pun la murat in sare tot felul de legume de prin curte.

Voi face ceva experimente cu gogosar in otet.

Am adunat din gradina seminte de creson, loboda, castraveti, sfecla, brocoli, gulii, bame, floarea soarelui, praz si varza creata pe care le voi incolti la tava sau saculet.

Congelez must si suc de corcoduse.


Responses

  1. Buna,

    Am vazut in mai multe retete raw-vegan muraturi. Intrebarea mea este: muraturile pot fi considerate raw, din moment ce, stand mult in saramura isi pierd o parte din proprietati?

    Multumesc!

    PS: Imi place mult blogul tau, vreau sa-l citesc din scoarta in scoarta, acum ca mi-am inceput si eu viata de raw-foodist🙂

  2. ei, o problema pt mine e otetul. De unde il procuri?

  3. pe sticla de otet trebuie sa scrie fermentatie naturala, sau ti-l faci singur

    muraturile sunt raw si chiar pline de probiotice

  4. Muraturile sunt raw daca nu fierbem apa cu sare, ci o amestecam asa, Numai ca fermenteaza mai repede. Pentru iarna, ar trebui sa pe tinem in frigider pana vine frigul, apoi sa le mutam intr-un loc rece dat sa nu inghete.

  5. fasole verde se poate consuma crud-raw vegan

  6. nu recomand


Lasă un răspuns

Categorii

