Postat de: Muna | Octombrie 1, 2010

Care este adevarul despre dieta cruda?

Am intalnit persoane tentate sa-si dea cu parerea inainte sa o fi incercat. La fel am facut si eu. Imi aduc aminte cand am vazut prima data filmul asta:

Primul gand a fost: „Astia vor ceva. Sigur vand ei ceva. E reclama clasica prin care spectatorul trebuie trebuie convins cu orice pret”

Adevarul despre dieta cruda il veti afla cand veti simti singuri rezultatul. Depinde de voi daca vreti sa incercati sau nu. Dar daca totusi decideti sa nu incercati ar fi mai bine sa va abtineti de la pareri pt ca nu-ti poti forma o concluzie corecta despre un lucru pe care nu l-ai testat vreodata inainte. E ca si cand te-ai uita la mine cum mananc un fruct pe care tu nu l-ai incercat dar esti sigur ca stii ce gust simt eu in acel moment.


Responses

  1. da ai mare dreptate!!!

  2. Acelasi lucru pot sa-l spun si eu cu mana pe inima! Dupa 3 ani de hrana vie, am capatat asa o calitate a vietii (pe care sincera sa fiu, nici nu o consideram ca fiind posibila de atins), ca nici nu m-as gandi acum sa ma mai intorc la mancarea gatita!!!

  3. mimi te asteptam pe forum sa ne impartasesti din experienta ta

  4. Azi am mancat raw si la sfarsitul zilei am avut antrenamente la care nu am putut face fata. Nu pot spune ca nu m-am simtit satula, chiar a fost in regula si nu am mai avut problemele digestive pe care le am de obicei, dar azi, spre seara, am fost si sunt apatica. Chestia e ca vreau sa incerc macar o saptamana dieta asta dar nici nu vreau sa fiu o „mamaliga”. Ce pot face sa ma simt mai plina de energie? Am citit ca un astfel de regim te ajuta in privinta asta si totusi la mine nu merge😀, sau poate face eu ceva gresit?
    Cu drag Luminita

  5. Pt energie la sala ai nevoie de mai multe fructe. Starea de care vb ar putea fi de ordin psihic. Oricum fiind si prima zi corpul trece prin transformari/detox iar „bufeul” de energie il simti dupa vreo 5 zile daca mananci „corect”.

  6. Buna, de aprox 2 ani de zile mi`am schimbat total stilul de viatza, am renuntat la carne, si absolut tot ceea ce inseamna produse semipreparate, gatite, prajeli..etc. Mananc ft multe fructe ( ceea ce pana atunci nu obisnuiam) , legume si cereale integrale (ovaz, secara, orez integral). Obisnuiesc sa consum si lactate ( lapte semidregresat, iaurt simplu natural, etc) .. La inceput a fost ft greu, ma simteam obosita, irascibila, aveam „tentatii” la tot ceea ce insemna produs procesat..Insa rezultatele si-au facut simtita prezenta inca din primele zile ceea ce m`a ambitionat si mai tare sa rezist (psihic dar si fizic)..
    Acum pot spune ca ma simt extraordinar de bine, am slabit aprox 12 kg (in timp ), mi`am pastrat masa musculara , ma simt mereu fresh, cu pofta de viatza, si mult mai increzatoare in fortele proprii:)

  7. waooo.nu poti sa rezisti sa nu fii raw!!!! extraordinar video🙂
    Luminita, da-mi voie sa te intreb, ce varsta ai? poate nu i-ai dat voie corpului sa se curate, sa elimine toxinele si tot ce e rau in el.la inceput e greu, doar vreo luna, cam atat pentru ca cu cat mai nesanatos ai mancat, cu cat mai multi ani ai, cu atat corpului ii va trebui sa se curete, are nevoie de dezintoxicare.apoi insa nu exista cale de intoarcere.fii puternica putin pentru ca apoi sa ai viata pe care toti o meritam🙂

  8. dieta astae un miracol divin dar pina sa reusesti in totalitate iti trebuie ceva timp si nervi
    eu mi am dorit de mult,asta imi spunea vocea interioara,am incercat,iar m am lasat dar daca esti bine informat si crezi cu adevarat ca ti face bine pina la urma reusesti
    e ceva nou si ca atare iti da ceva batai de cap dar odata invatata lectia doresti sa faci mai mult mai bine si cind vezi si rezultatele nu este bucurie mai mare
    piele alba fara toxine neteda frumoasa cu sanatate in ea fara creme lotiuni si tot felul de prostii
    incercati cu ambitie si osa vedeti

  9. Felicitari pentru blog!
    La cat mai multe retete delicioase.
    Marius

  10. As vrea sa devin vegetariana. Problema este ca sunt o slabanoaga, 53 kg si 1,72 m. Oare voi slabi daca o iau pe calea asta? Mult timp am luptat sa castig cate va kg de la 48 la 53. NU radeti de mine, as dori tare mult un raspuns.

  11. in faza initiala veti pierde din kg apoi corpul se va stabili la o greutate normala

  12. Am trecut pe cruditati cam de 5 zile…Salata verde cu suc de lamaie,salata de varza alba si castraveti, cate un fruct si 40-50 de samburi de migdala…Ma simt bine si rau in acelasi timp.Mai intai am o stare care seamana cu o stare gripala ,am stare subfebrila,capacitatea mintala parca mi s-a redus ,in sensul ca nu-mi aduc aminte de ce m-am dus la bucatarie de exemplu.Inainte nu aveam astfel de probleme.Am dureri mari in partea dreapta ,pe coloana si in cutia toracica , difuz…Am slabit numai un kilogram,dar nu ma pot tine pe picioare si stau mai mult culcata….Simt ca ma anemiez deoarece cand ma ridic mi se face negru inaintea ochilor…Partea buna este ca parca simt o scanteie de viata ascunsa undeva care parca ar sta sa se aprinda..Fie ce o fi voi merge mai departe…

  13. Daca doar ce ai inceput dieta cruda inseamna ca intri in ketoza si este normal sa ai simptomele astea cateva zile pana la o saptamana. Vei fi in ketoza cat timp nu mananci mai mult zahar + amidon + proteina decat cantitatile pe care le-ai spus mai sus. Daca-ti vei modifica dieta si apoi vei reveni la ketoza vei avea iarasi senzatiile de rau. E buna dieta ketogenica daca o poti tine, corpul revine la starea normala de sanatate si invata sa se auto-vindece. Studiaza mai mult despre asta.


Lasă un răspuns

Categorii

