Publicat de: Muna | ianuarie 7, 2009

Cereale cu kiwi si caju

Cereale cu kiwi si caju

Ingrediente: 1/2 cana de must, 5 linguri fulgi zdrobiti de ovaz, 2 linguri fulgi zdrobiti de grau, 2 linguri fulgi zdrobiti de secara, 2-3 linguri alune caju crude, un kiwi

Mod de preparare: Cerealele se tin 20-30 minute in must pana se inmoaie apoi se amesteca impreuna cu alunele si kiwi taiat. Mustul l-am congelat asta toamna in sticle de jumatate de litru si din cand in cand dezghet cate o sticla. In loc de must se poate folosi suc de portocale sau de alte fructe.


Răspunsuri

  1. Imi place mult blogul tau si toata munca ta. Imi place ca stii despre muraturi si bauturi probiotice, si-mi plac mult retetele de supa raw pe care am sa le incerc. Ceva sugestii am (poate stii deja lucrurile astea, dar nu le-am remarcat eu prin postarile tale):
    – nucile, caju, migdale, semintele, etc se inmoaie peste noapte,
    – nu inteleg de ce nu recomanzi gatitul la cuptor, in vase de sticla in locul tigailor teflonate (majoritatea necunoscatorilor au tigai cancerigene)
    – eu una am citit destul de multe lucruri rele despre soia si as fi fericita daca nu ai mai recomanda in retetele tale nici un produs din soia.
    In rest, totul super. Bravo.

  2. […] Cereale cu kiwi si caju-Bun si sanatos […]

  3. […] Cereale cu kiwi si caju-Bun si sanatos […]

  4. […] Cereale cu kiwi si caju-Bun si sanatos […]


Lasă un comentariu

Categorii